Dažnai užduodami klausimai
Į kurią sąskaitą aš galiu pervesti registracijos mokestį?

Registracijos mokestį 0,01 EUR perveskite į vieną iš mūsų sąskaitų:

LT177300010129228388 (AB bankas "Swedbank")
LT457044060007870450 (AB SEB bankas)
LT444010042502709879 (AB Luminor bankas)

Atlikdami bankinį pavedimą, būtinai pažymėkite kad būtų rodomas Jūsų asmens kodas:

a) SEB banke kai atliekate pavedimą yra skiltis „Kiti duomenys“, po to „Mokėtojo atpažinimo
duomenys“. Reikia pažymėti ant „Fizinis asmuo“ ir tada automatiškai bus rodomas Jūsų asmens
kodas.

b) Luminor banke kai darote pavedimą, yra grafa „Kliento tipas“, reikia žymėti ant „Privatus“ ir tada
automatiškai bus rodomas Jūsų asmens kodas.

c) SWED banke darydami pavedimą, kur yra mokėtojo kodas turite pasirinkti „Asmens kodas“ ir
tada automatiškai bus rodomas Jūsų asmens kodas.

d) jei darot pervedimą iš telefono arba planšetės ir nerandate kaip nurodyti asmens kodą, tada mokėjimo paskirtyje įrašykit savo asmens kodą ir po to nukopijuokit MD5 kodą.


Kaip galiu žinoti savo balansą?

Prisijungti prie savo kliento zonos arba siųsti sms žinutę iš to telefono, kurio padarėt registraciją į telefoną Nr. +370 612 75777, su tekstu „INFO“.


Ar galima turint vieną kreditą tuo pačiu metu gauti antrą kreditą?

Ne, tačiau galite padidinti esamo kredito sumą (maksimaliai iki 5000 Eur). Prašom susisiekti su mumis emailu : egle@aujama.lt, arba Tel. 8-610-66777.


Ar galiu didinti kredito sumą?

Taip, maksimaliai iki 5000 Eur. Prašom susisiekti su mumis emailu : egle@aujama.lt, arba Tel. 8-610-66777.


Ar galiu prailginti kredito terminą ir pasiskolinti papildomai jeigu jau sumokėjau keletą įmokų?

Taip, prašom susisiekti su mumis emailu : egle@aujama.lt, arba Tel. 8-610-66777.

Ar galiu pakeisti savo sąskaitos numerį ?

Taip, galit. Reikia pervesti mums 1 ct iš Jūsų naujos sąskaitos, mokėjimo paskirtyje parašyti “Prašau pakeisti mano sąskaitos numerį” ir būtinai įrašykit savo asmens kodą.



Kaip gauti kreditą sms-u ?

Rinkti www.aujama-credit.lt, spausti “Paskolos be užstato” (Meniu juostoje), maždaug puslapio viduryje rasite visą informaciją dėl kredito sms-u.

Kaip galiu pakeisti el. pašto adresą, telefono numerį ir kitus savo duomenis ?

Reikia prisijungti prie savo paskyros, spausti “Kliento zona” (Meniu juostoje), tada kairėje pusėje rinktis “Mano duomenys” ir čia galėsite pakeisti viską, ką Jūs norite, o baigiant būtinai spausti “Išsaugoti”.

Ką daryti, jei pamiršote slaptažodį, arba užblokavote paskyrą?

Mūsų intenetiniame puslapyje po prisijungimo langeliu (E-paštas ir slaptažodis), spauskit “Pamiršote slaptažodį?”, tada sistema automatiškai Jums išsiųs naują laikinąjį slaptažodį, tik jį gausite būtinai į tą patį emailą, kurį nurodėte savo paskyroje.

Kas gali gauti paskolą be užstato?

a) vyresni nei 18 metų asmenys.


b) gaunantys oficialias pajamas Lietuvoje,vertiname paskutinių 4 mėnesių pajamų vidurkį.


c) neturintys pradelstų skolų (Creditinfo sistemoje).


Ar galiu paskolą grąžinti anksčiau termino?

Taip. Bet kuriuo metu galite atlikti išankstinį grąžinimą.
Palūkanos bus perskaičiuotos dienos tikslumu (paskoloms su grafiku). Palūkanas mokėsite tik už tą laikotarpį, kurį naudojotės pinigais.
Prašom prisijunkit prie savo paskyros ir spauskite „Išanksinis grąžinimas“.

Kur ir kaip paskolos gavėjas gali mokėti įmokas?

a) bet kokiam banke.


b) Lietuvos pašte, PayPoste, Perlo terminale, Maximoje, Lietuvos spaudos kioskuose, Narvesen, Kauno spaudos kioskuose.


c) kai klientas prisijungia prie savo paskyros, skiltyje pratęsimai arba grąžinimai, gali atsispausdinti brūkšninio kodo kvitą.



dėl įmonės rekvizitų prašom eiti į mūsų puslapį www.aujama-credit.lt, spausti "Kontaktai" (Meniu juostoje) ir ten pasirinkti Jus dominantį banką.

Nepamirškite mokėjimo paskirtyje nurodyti paskolos gavėjo asmens kodo.